Pagina's

donderdag 1 maart 2012

Smooth as silk

Today I had to go to school for just 1 hour and tonight I have to work at Laurella. It's not cold outside but very gloomy, so today I opted for a silk top with three quarter sleeves. It fits nice and it has a luxurious look. The boots that I wear, I have bought in Salamanca (Madrid).

see you tommorow  xx







Trousers: Zara, Silk Top: lacomy, Silk scarf: Kalin accessories, Boots: Luigi Spago


Vandaag hoefde ik maar voor 1 uur naar school en ik moet vanavond werken bij Laurella. Het is niet koud buiten maar wel erg somber, daarom heb ik vandaag gekozen voor een zijde top met driekwart mouwen. Het zit heerlijk en heeft toch een mooie uitstraling. De laarzen die ik draag heb ik gekocht in Salamanca (Madrid).

tot morgen xx

5 opmerkingen:

  1. Beautiful scarf!
    http://lifewidmorbid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief kettinkje! & dat shirt staat je mooi!

    Btw, Morgen houd GFC ermee op! Ik weet niet of je me wilt volgen via Bloglovin' ?

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi ! I love silk..
    En vind je ketting super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blouse and your scarf is gorgeous I love the print!!!

    Following you now, follow back?

    xoxo
    annpaige
    http://annpaigefashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zie je er weer prachtig uit!
    heel mooi

    new outfit post - Simple tuesday
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by!
And if you want me to follow you back just tell. ^^