Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Lovely Madrid

Hallo allemaal! Ik ben er even een paar dagen tussenuit geweest met mijn vriend. Zoals ik in mijn vorig bericht al zei ben ik 4 dagen naar Madrid gegaan! En ik kan er maar 1 ding over zeggen: HET WAS TOP! We hadden prachtig weer en de meest mooie winkels zijn er te vinden.

Meteen na aankomst zijn we gaan shoppen! We zijn begonnen in de Gran via, dit is een enorm lange winkelstraat en ook zijn er veel restaurants en cafe's te vinden. Mijn vriend had in 1 van de eerste winkels al meteen 2 vesten en een broek. Na een paar uur shoppen had ik nog steeds niks, het kon toch niet zo zijn dat er voor mij niks was? Nee hoor....aan het eind van de dag had ik al veel te veel gekocht. Een broek, jurk, top,rokje, bontjas en oorbellen.

De volgende dag zijn we naar Salamanca gegaan. Dit is een luxe wijk van Madrid. Toen we uit de taxi stapte baalde ik al meteen dat ik niet iets meer geld op mijn rekening had staan want in mijn ooghoek zag ik de mooiste winkels, zoals: Gucci, Prada, Bvulgari, Chanel, Armani en Jimmy Choo. Ik wilde graag naar binnen maar ik kon mezelf het toch niet aandoen? Allemaal bewakers bij de ingang en dan komt daar een student naar binnen, en dan niet te vergeten dat ik de mooiste dingen zou zien maar helemaal niet kan kopen. Dus besloten we naar El Corte Ingles te gaan, dit is het bekendste en grootste warenhuis van Spanje. Hier heb ik erg mooie laarzen gevonden!  

Hieronder heb ik een aantal foto's geplaatst van Madrid. Deze week zullen er nog foto's komen van outfits die ik heb gekocht in Madrid.










Hi all! I'm just back from a few days Madrid with my boyfriend. As I said in my previous post, I went 4 days to Madrid! And I have only 1 thing to say: IT WAS GREAT! We had beautiful weather and Madrid has the most beautiful shops.

Immediately after arriving we went shopping! We started in the Gran Via, this is a very long shopping street and there are many restaurants and cafes to find. My friend had in 1 of the first stores immediately 2 waistcoats and trousers. After a few hours shopping, I still had nothing, it could not possibly be that there was nothing for me? No .... at the end of the day I had bought too much. Pants, dress, top, skirt, fur coat and earrings.

The next day we went to Salamanca. This is the rich district of Madrid. When we got out of the taxi I immediately regretted that I didn't had a little more money on my account.. My eyes saw immidiately the finest shops, such as: Gucci, Prada, Bvulgari, Chanel, Armani and Jimmy Choo. I wanted to go in but I can not do it myself. All guards at the entrance and then there is a student in, and not to forget the beautiful things that I would see but can not buy. So we decided to go to El Corte Ingles, this is the best known and largest department store in Spain. Here I found beautiful boots!

Above I have placed some pictures of Madrid. This week there will be pictures coming of outfits that I bought in Madrid.

9 opmerkingen:

  1. aah super leuke fotos!
    haha doraa.. wat een leuke foto!
    mooie fur jas heb je ook zeg!

    New post up ; Photoshoot
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love love your fur jacket!

    http://anfash.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die outfit met de donkere bont jas is echt leuk!

    My Blog: MyFashionMind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ontzettend jaloers! En leuke jassen, vooral die donkere bontjas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I never been to Madrid. But looking at your pictures it looks great!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet eruit alsof je echt genoten hebt, lekker :)
    benieuwd naar je kleren.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Madrid is zo leuk, leuke foto's heb je gemaakt.

    Je faux fur jassen zijn prachtig!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's, ik wil ook zeker een keertje naar Madrid ^.^

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by!
And if you want me to follow you back just tell. ^^