Pagina's

maandag 6 februari 2012

Welkom

Hallo allemaal! In mijn eerste berichtje zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Rachelle van der Kolk, 21 jaar oud en woon in Breda. Ik zit nu in het 2e jaar van TMO, hogeschool voor modemanagement te Doorn. Ik heb voor deze opleiding gekozen omdat ik enorm veel van shoppen hou, alleen maar modetijdschriften lees en vanaf mijn 1e bijbaan in een kledingwinkel heb gewerkt. Tijdens deze opleiding heb ik nog meer passie voor mode gekregen. Ik vind het geweldig andere steden te bezoeken en te bekijken wat het aanbod daar is.

Ik werk nu 4 jaar bij Laurella kinderkleding in Breda. Laurella verkoopt de meest trendy merken zoals: Guess, Boss, Armani, Imps en elfs, Vingino en we verkopen nu ook SUPERTRASH!! 

Door deze blog te starten wil ik iedereen op de hoogte houden van de laatste trends en wil ik graag mijn ervaringen en inspiraties delen!

Liefs Rachelle

1 opmerking:

Thank you for stopping by!
And if you want me to follow you back just tell. ^^